Lepäävä silta

Lepäävä silta

perjantai 9. lokakuuta 2015

Aamu


Lähden aamulla  erämaahan pojan kanssa. Teen tulet puron varteen  ja istuskelen hetken hiljaa. Belgialainen  hanallinen  on semmoinen kaveri, että hanat vireessä ei sen kanssa henno oikein  kävellä. On siis hyvä hetken tulistella ja  rauhoittua.

Mutta kun on  juonut kahvit ja paistanut  makkaraa nuotiossa, voi  kävellä harjua pitkin   sinne , mistä näkee auringonnousun.

Siellä meinaan istuskella hiljaa ja kuunnella luonnon heräämistä. Hyvä olisi, jos mitään  luvallista ei lentäisi , eikä juoksisi  kohdalle. Minä olen huono tappamaan. Enemmän minä yritän pitää nuorison  haaveita elossa.

Huomenna kuitenkin on kaukana kavala maailma  ja koulutuskuntayhtymä.

Illalla sitten haisen savulta  melko vahavasti. Myöhemmin, lottoarvonnan aikaan, haisen ehkä jo oluelle. Olen toivon mukaan kuitenkin viettänyt hienon lauantaipäivän. Ainakin olen mentaalisesti yrittänyt kaiken  miettiä etukäteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti