Lepäävä silta

Lepäävä silta

tiistai 19. toukokuuta 2015

Helluntai lähestyy

Silmää tekevä helluntailainen on otsikoissa. Mieli tekee  kovasti vierasta, vaikka  moraali ja opetus  vaatisivat pitäytymään omaan ja  tuttuun. Kaiken tämän rinnalla  viitasaarelainen sahanomistaja tuntuu  rehelliseltä ja tutulta ja turvalliselta. Hänen tekemisiinsä voi aina luottaa ja uskoa. Hän ei valitsemaltaa tieltä horju, ei heilu. Hän on reipas ja reilu.

Lähetetyt  tekstiviestit eivät näytä olevan erityisen kekseliäitä. Runollisia kylläkin. Muutamassa on aika hauska alkusointu-kuvio yhdistettynä alatyyliseen ja  hieman  brutaaliin  ilmaisuun. Kiehtovaa...... tavallaan.

No, minä lähden  kiertämääbn maakuntiin. Menen katsomaan harjoittelijoita, jotka ovat  lähes viattomia ja  ennen kaikkea  arkoja. He huutelevat   hävyttömyyksiä matkojen päästä ja nurkan takaa. Sikäli Toimi on  toimen mies. 

Minä olen tietenkin  kiinnostunut tästä asiasta, sillä  olen deprivaation vallassa, koska kukaan ei koskaan  lähettele minulle eroottisia  tekstareita. Ne olisivat  aika kivoja ja  niiden  avulla  matka taittauisi mukavasti. Edessä on  nimittäin   monta tuhatta kilometriä  maantien päällä seuraavien viikkojen aikana ja  mikäpä miehen mieltä paremmin stimuloisi kuin   viehkeä viesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti